VENEZIA
Oganowska Nachiło spółka jawna
Dział Reklamacji UNISONO
ul. Wał Miedzeszyński 209
04-987 Warszawa
tel. 510 999 539
e-mail: reklamacje@venezia.pl
Pon - Pt: 09:00 - 17:00


Wypełnij formularz reklamacji Online (kliknij tutaj)
- Odbierz otrzymaną wiadomość e-mail.
- Potwierdź zgłoszenie oraz wydrukuj wygenerowany formularz reklamacyjny.
- Potwierdź zgłoszenie oraz wydrukuj wygenerowany formularz reklamacyjny.



Skompletuj przesyłkę:
- Wydrukowany formularz reklamacyjny
- Dowód zakupu
- Reklamowany towar
- Dowód zakupu
- Reklamowany towar



Wyślij przesyłkę na adres:
Dział Reklamacji Venezia
ul. Wał Miedzeszyński 209
04-987 Warszawa
ul. Wał Miedzeszyński 209
04-987 Warszawa


Oczekuj na przyjęcie przesyłki
w Dziale Reklamacji Venezia
w Dziale Reklamacji Venezia
- Reklamację rozpatrzymy
w ciągu 14 dni od daty
otrzymania kompletnej przesyłki.
w ciągu 14 dni od daty
otrzymania kompletnej przesyłki.
Status oraz numer reklamacji nadany po otrzymaniu kompletnej przesyłki możesz sprawdzić klikając w przycisk (kliknij tutaj). Numer referencyjny znajdziesz w wiadomości e-mail. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy zgodnie z formą powiadomienia zaznaczoną w formularzu reklamacji Online. Reklamowany towar powinien zostać dostarczony Spółce w stanie kompletnym i czystym.
Zachęcamy do korzystania z formularza reklamacji online, celem przyspieszenia i usprawnienia procesu reklamacyjnego.